Naša internet stranica koristi kolačiće (engl. Cookie) kako bi Vam osigurali sve funkcionalnosti iz naše ponude. Za više informacija pogledajte na Politika privatnosti.

  • Uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata, odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je obrt za usluge i trgovinu Pro-Mobile, a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju.
  • Prilikom narudžbe Kupac prihavaća uvjete kupovine koji su ovdje navedeni. Na sve slučajeve koji nisu ovdje definirani, primjenjuju se zakoni Republike Hrvatske.
  • Putem internet trgovine Prodavatelja omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
  • Istaknute cijene su maloprodajne i sadrže PDV (osim ako nije drugačije navedeno u opisu artikla/usluge)
  • Transakcijska valuta je hrvatska kuna (Kn).
  • Sjedište obrta nalazi se u Republici Hrvatskoj.
  • Svi proizvodi su uvezeni preko ovlaštenih uvoznika i dobavljača za Republiku Hrvatsku i isporučuju se sa jamstvenim listovima, uputstvima i svom ostalom dokumentacijom predviđenom zakonima.
  • Prodavatelj nastoji putem ovih stranica pružiti posjetiteljima i kupcima što točnije informacije o proizvodima, tehničke specifikacije, cijene i dostupnost. Na žalost, s obzirom da podaci dolaze iz mnogo različitih izvora, ne možemo jamčiti 100%-tnu točnost svih podataka na našim web stranicama. Hvala na razumijevanju!
  • Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene i bilo kojih drugih informacija, bez prethodne najave!
  • Artikli iz TOP PONUDE su novi,zapakirani, rade na sve mreže.Tretiraju se kao "second hand" jer su otkupljeni od druge tvrtke ili fizičke osobe stoga im je cijena niža od tržišne.Podliježu pod "posebni postupak oporezivanja marže – rabljena dobra" stoga na izdanom računu za ove artikle PDV nije zasebno iskazan.
    Na računu artikla iz TOP PONUDE iskazana je samo zbrojna svota naknade i PDV-a, odnosno ukupna svota računa.

Proizvodi se naručuju elektronskim obrascem i neopozivi su. Da bi proces narudžbe bio ispravan i potpun, kupac je dužan pravilno ispuniti obrazac za prijavu.

Troškovi dostave su besplatni za sve proizvode iz ponude Pro-Mobile. Ukoliko je pošiljka nestandardna (velike dimenzije ili masa), Prodavatelj će kontaktirati kupca radi dogovora o troškovima dostave. Proizvodi se dostavljaju putem prijevozničkih tvrtki (GLS) koje obavljaju usluge transporta. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Roba je osigurana od oštećenja u transportu. Roba je osigurana i od gubitka u dostavi, te ako Kupac ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, mora ga obavijestiti kako bi Prodavatelj mogao osigurati pronalazak pošiljke ili poslati zamjensku. Rok isporuke ovisi o raspoloživosti artikala na lagerima glavnih uvoznika. Kontaktirajte nas kako bismo mogli precizirati rok isporuke. Kupac može preuzeti robu osobno u sjedištu obrta. U tom slučaju potrebno je pričekati obavijest prodavatelja da je roba pripremljena za isporuku.


AmericanExpress50.jpg MasterCard50.gif Visa50.gif diners.png maestro.png

U slučaju da kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova. U slučaju plaćanja kreditnom karticom, autorizacija iznosa je na čekanju i Prodavatelj će teretiti Kupčevu kreditnu karticu neposredno pred samu isporuku. Sve transakcije internetom zaštićene su sigurnosnim protokolom i Pro-Mobile je ovlaštena od kartičnih kuća za sigurno poslovanje, i zajedno jamče kupcu sigurnost prilikom kupovine u našoj internet trgovini.

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

   

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Prodavatelj se obvezuje reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (strujni adapteri, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz obrazac za reklamacije (preuzmite ga ovdje). U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Otkazivanje ugovora
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem na prosellmobile@gmail.com. Ugovor se smatra otkazanim kada prodavatelj primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po Odsjeku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.

  • svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,
  • u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed
  • ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe

Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Isključenje prava na otkaz ugovora
Kupac nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru (kliknite za PDF):

  • prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
  • prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
  • prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
  • prodaji knjiga i drugih publikacija.

Rješavanje sporova
U slučaju spora između kupca i prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.